فروش سنگ گرانیت مروارید مشهد در تهران

اگر با قوانین ساختمان سازی آشنا باشید می دانیم که برای طراحی بنا و ساختمان سازی باید یک سری اصول را رعایت کنیم تا بتوانیم به یک ساختمان زیبا برسیم، برای نمای ساختما همیشه از سنگ گرانیت استفاده می شد و به دلیل اینکه این سنگ ساختمان در چند نوع مختلف تولید شده است سنگ مد نظر ما فروش سنگ های گرانیت مروارید مشهد در تهران می باشد که مثل توپ صدا کرد. این یک ماجرای جالب است که برای خودم به عینه پیش آمده است : در یکی از مراکز صنعتی وارد یک کارخانه متوسط شدم که دیدم عمده کارهای این کارخانه تولید سنگ های گرانیت مروارید مشهد بود که در آنجا حدود 100 نفر مشغول به کار بودند. همه چیز عالی بود تا اینکه یک حرف کاذب شد که گفتند گرانیت مروارید مشهد دیگر به مشتری های خود محصول نمی دهد. این خبر تا حدی کذب بود که مدیر عامل شرکت اصلی به وضوح از انبار بسیار بزرگ شرکت خود رو نمایی کرد و مشتریان دیدند که همه ی این اخبار مخفی و غلط انداز است.

سنگ تزئینی گرانیت مروارید مشهد

چشم گربه| Actinolite
اسم این سنگ چشم گرانیت گربه نام دارد، اما نام‌های دیگری هم برای این سنگ در نظر گرفته شده است، که به ترتیب عین الهر و یا سنگ سیفون هستند. سنگ چشم گربه بدلیل وجود بلورهای موازی روتیل، یک خط براق سفید رنگ یا نقره ای رنگ در آن وجود دارد، که این باعث خاصیت نوری ویژه در این سنگ که عنوان مروارید مشهد معروف است می‌شود. سنگ چشم گربه گرانیتی با رنگ بندی متنوع یافت می‌شود. سنگ چشم گربه به دلیل برق جذابی که بر روی آن وجود دارد ، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و بعنوان یکی از جواهرات و سنگ‌های قیمتی پرطرفدار بشمار می‌آید.

عقیق|Agat
عقیق از نام رودخانه ای به نام آگات در شبه جزیره سیسیل گرفته شده است که امکان استخراج این سنگ مروارید گرانیتی از بستر رودخانه آگات وجود دارد.این رودخانه از جمله مهم ترین معادن عقیق در آلمان بود عقیق های کشور برزیل برای حکاکی مناسب هستند. دیگرکشورهایی مانند چین،هند،مکزیک و چند کشور آمریکا که دارای معادن بزرگ عقیق هستند. عقیق(اگات) یکی از قدیمی ترین سنگهای نیمه قیمتی هست که تا کنون به ثبت رسیده است. انواع سنگ عقیق را میتوان به ترتیب عقیق یمانی، عقیق سلیمانی، عقیق خزه ای، عقیق شجری باشند.

قیمت سنگ های گرانیت

آمتیست|Amethist
قیمت سنگ های گرانیتی آمتیست در رنگ‌های بنفش کمرنگ تا بنفش پررنگ در جهان وجود دارد. این سنگ باعث تشدید احساسات و عواطف در انسان ها می‌شود و رابطه ها را محکمتر می‌سازد، به همین دلیل یکی از بهترین هدایا در روزهای خاص برای زوج ها به حساب می آید. باستانیان بر این باور بوده اند که شخصی که آمتیست همراه خود داشته باشد از سر مست شدن در امان خواهد ماند.

یاقوت کبود|Beryl
معادن استخراخ یاقوت کبود در واقع بازمانده ای از رگه های آتشفشانی و دگرگونی هایی که از ترکیبات گرانیت و مرمرند که در بستر رودها و دامنه کوهها ایجاد شده است. معادن زیادی از این سنگ در برمه، تایلند، استرالیا، امریکای شمالی، برزیل، کشمیر و افریقا یافت شده است.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.